wtorek, 20 listopada 2012

Zaciesz :333333

No normalnie odpadam.
Dziś sobie przychodzę ze szkoły, a mama mówi
- Jeśli chcesz prezent, to daj połowę z niego
-Ok- powiedziałam

Dałam mamie i przyniosła mi mama paczuszkę.
A w niej!!?

WIG DLA BELLI I APARAT DLA BELLI.

Wig jest jasno różowy, tutaj link do aukcji
http://www.pullipfamily.pl/product.php?id_product=44
To ten ostatni.

A aparat jest czarny, który po naciśnięciu guzika, emituje światło :))
Link do aukcji
http://www.pullipfamily.pl/product.php?id_product=26

A teraz zdjęcie w wigu Belli


Prawda że teraz jest śliczna?
P.S. Tylko ubranie jej nie pasuje. Nie pomyślałam aby ubrać jej taką śliczną różową sukienkę (Ehhh moja nie myślność)
P.S. Ubranka
Getry- Elianka
Bluzka- made in moja mama xD

7 komentarzy:

  1. Ładny ten wig ja jak Milch będę miała to chyba jej nie zmienię
    PS.Zmniejsz nagłówek bo trza pomniejszać żeby przecztać post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz włosy Milcha, są kręcone i się kołtunią.

      Usuń
  2. Wig jest OK ale na przyszłość zabierz włosy z Twarzy lalki jak chcesz cykać fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłam na szybko bo baterie w aparacie szybko padają.
      Następnym razem będzie lepiej.

      Usuń
  3. Fajnie wyglada w tym wigu ;)


    PS. Masz aparat na baterie "paluszki"?
    Jeśli Ci szybko padają, to polecam Ci akumulatorki
    Sanyo Eneloop (ja mam kolorowe, ale to wedle gustu ^^).
    Oczywiście długo wytrzymują(nawet bardzo),
    można też włożyć je do aparatu i nie wykorzystać do końca,
    a baterii zostaje ile było.
    Wiadomo - potrzeba również do nich ładowarkę,
    ale moim zdaniem warto ;)
    (te które ja kupowałam wyglądają tak : http://image.ceneo.pl/data/products/14176994/ee052c5e-61e4-4efa-8dd7-824f134d2031_product.jpg
    Do tego dopowiem, że są bardzo ładne i błyszczące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar kupić, ale ciągle to odkładam, to jutro, to pojutrze i tak już 2 miesiące mam kupować.
      Ładowarkę mam z innego aparatu, a akumulatorki się zepsuły.
      Taki los.

      Usuń