środa, 14 listopada 2012

Smutas i Wesołas

Jestem smutna bo nikt nie wchodzi na bloga i nie komentuje.

Ale szczęśliwa jestem bo dziś byłam na imieninach u Karoliny, byliśmy w Manofakturze.
Graliśmy w Arena Laser Games, i tam strzelaliśmy do siebie itp.
Ja byłam najgorsza ale wisi mi to.

Potem Byliśmy w takim ekstra tunelu, co było takie złudzenie jagbyś tak wirowała do góry nogami.

Następnie byliśmy na takiej prezentacji O II Wojnie światowej O.o

Było bardzo fajnie.

Pozdrowionka Markiza :3

4 komentarze:

  1. Ja też zamierzam kupić Milch mam nadzieje że się nie obrazisz
    I zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażam się o to.
      Wiem że to jest piękna lalka i dużo ich chce.
      A jak ją nazwiesz?

      Usuń
    2. Niechce narazie zdradzać

      Usuń
    3. Będę obserwować bloga.

      Usuń