czwartek, 15 listopada 2012

Szkoła, Książka, Mikołaj

Tak te rzeczy są bardzo ważne.

1.Szkoła: Miałam dziś sprawdzian z biologii, w poniedziałek kartkówka z Anglika, Wtorek Kartkówka z Mamty a jutro z Histy pani pyta. Oszaleć można!


2 Książki, Heartland poprostu tak mnie wciągnął że 9 części na ebooka sobie ściągnełam, i kupiłam 10 i 13 część, ta książka jest Ekstra :)))


3. Mikołaj, nie mogę się doczekać, napisałam list do mikołaja(lubię, NIE OCENIAJ) i napisałam że chciałabym:
- Książki Heartland
-Perukę różową prostą.
- Buciki zimowe dla Pullip
- Grę Pret-a-porter, i Mali Powstańcy.
- Grę na Ps3 Wonderbook i Epic MIckey.

A jutro może zrobię sesję Belli.
Ale nic nie wiadomo :P

Pozdrawiamy :3
EDIT Mam nadzieję że przetrwaliście ten wpis.

2 komentarze:

  1. Wpis przetrwałam, ale z tym tym listem to Ty tak na serio? I wysłałaś go?

    OdpowiedzUsuń